132lyz

Wishes - Juris

我闭上眼睛,祈祷在星星上我可以找到真爱……


音乐随身听:

【治愈女声】 Juris - Wishes (祝福)

我们要听到大风吹过峡谷,才知道那就是风。 

我们要看到白云浮过山脉,才知道那就是云。 

我们要爱了,才会知道这就是爱。 

我们也要恨了,才知道,恨也是因为爱。

——《夏至未至》

Juris,菲律宾当红乐队M.Y.M.P(make your momma proud)女主唱,唱腔澄净柔美,被誉为天使之音。MYMP成员由juris fernandez (主唱) chin alcantara (吉他,伴唱)组成。 If You and Me这张专辑由韩国公司制作。

《Wishes》

I looked in the sky and there I saw a star shining so blight above

我仰望天空,在那里,我看到一颗璀璨闪耀的星星

I closed my eyes and wished upon a star that I would find true love

我闭上眼睛,祈祷在星星上我可以找到真爱

Someone who needed me

一个需要我的人

Someone to share my life

一个分享我生命的人

For a love that would be true

为了那真正的爱

I would wait forever

我会一如既往的等待

So...no...matter how long it may be

所以,不论需要多久

I will be waiting

我都会守候

One star brighter than the others

一颗比其它星星都明亮的星 

Two hearts beating for each other

两颗为彼此跳动的心

I believe wishes really come true

我相信美梦终会成真

Love at first sight I knew it from the moment when you said hello

一见钟情,我感觉到爱情从你说你好的那一刻起

I hoped you felt it too, but we were both so shy,how was I to know

我希望你也能感受到,但我们都太过羞怯,我该如何知晓

when you reached for my hand

当你触碰的我的手

I knew you were the one

我就知道你就是唯一

We laughed and talked for hours like I'd known you forever

我们欢笑,交谈了几个小时就像已经认识了一辈子

Like...a...dream or something from a book

就像是一场梦或书里的片段

True love has found me

真爱找到了我

One star brighter than the others

一颗比其它星星都明亮的星

Two hearts beating for each other

两颗为彼此跳动的心

I believe wishes really come true

我相信美梦终会成真

You just have to dream

你只要去梦想

Nothing's as bad as it seems to be

没什么像它看上去的那么糟

believe me

相信我

Someone's waiting for you to try

有人在等待你去尝试

There in the sky

在那天空里

One star brighter than the others

一颗比其它星星都明亮的星

Two hearts beating for each other

两颗为彼此跳动的心

I believe wishes really come true

我相信美梦终会成真

You can't stop believing wishes do come true

你无法不相信-美梦终能成真 

You gotta believe me wishes do come true

请你相信我,美梦终能成真

评论
热度(127)

© 132lyz | Powered by LOFTER